marți, 18 ianuarie 2011

METAMORFOZĂ

                           Stare de spirit
                                 ***
Merg de un ceas întreg, încordat ca la skandenberg,
Stresat să înţeleg unde-am cedat. Eu nu-s făcut să pierd,
Ci sa lupt în câmp deschis ca un Touareg decis sa cred
În viitor, acum nevoit sa aleg s-alerg necontenit.
Hăituit ca un câine chinuit pentru o cariera de mâine,
Vlăguit într-o maniera de ne-nchipuit pentru o pâine.
Într-o companie de idioţi, toţi parşivi şi hoţi,
Socoţi că poţi s-o scoţi la capăt cu nişte roboţi.
La limita răbdării cedez des, nu mă integrez,
Caut să mă tratez şi fac peri albi la cât mă enervez.
Pe zi ce trece visez de 10 ori la mai bine,
Conturez profilul unui salariat ce vrea sa plece,
Ieşit din comun în fapte, cu replici acide date,
Că nu-s băiat bun la toate şi am atribuţii limitate,
Cu demisii repetate şi permisii îndelungate,
Dese probleme de sănătate doar ca sa mai respir libertate.

                                 ***
                                 ***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu